6 תשובות
גם לא רק בהירים נשרפים בשמש
ברצינות? מי חושב ככה?
נשרפים בשמש כולם. אצל אשכנזים יותר רואים כי רובם לבנים. זה הכל. אני לא מאמין שזו בכלל שאלה.
נשרפים בשמש כולם. אצל אשכנזים יותר רואים כי רובם לבנים. זה הכל. אני לא מאמין שזו בכלל שאלה.
זה פשוט סטיגמה שמקורה כנראה בכך שרוב האשכנזים הם בהירים, עור לבן יותר חשוף לנזקים מהשמש, ולכן הם נשרפים יותר בקלות.
אנונימית
גם אני בהיר שנשרף ואני ספרדי... סטיגמות.
לא חושבים שרק אשכנזים נשרפים בשמש
אנונימית
סטיגמה.
באותו הנושא: