5 תשובות
כי לנו יש שכל בראש בניגוד אליכם
יש לה לב יותר חזק.
ועובדה שנשים הרבה פחות סובלות מהתקפי לב!
כי הגבר עצבן את האישה xd
סתם לא יודעת..
כי יש לה כוח סיבולת יותר גבוהה
הריון, מחזור וכאלה
זה מה שקראתי חח
כי יש לנו מחזור, ופעם בחודש הדם שלנו מתנקה.
באותו הנושא: