5 תשובות
כלום, אני לא צמה אז בשבילי זה יום רגיל.
שזה היום הכי עצוב בדת היהודית ושאני מכבדת אותו!
כלום.
יום רגיל בשבילי.
לראות סרטים של גוש קטיף, לעכל את החורבן הקטן ואז לנסות להבין כמה חורבן בית המקדש היה גדול..
יום עצוב
עוד יום דפוק