6 תשובות
לא, מה הקשר? אתה כולה מתגעגע לחבר שלך
לא נראלי..
בכלל להיות הומו זה להמשך מינית לבנים,
זה שאתה נהנת ואתה מתגעגע לחברך זה לא אומר כלום..
רק בגלל שנהנת עם חבר לא אומר שאתה הומו.. היום לדעתי נותנים יותר מידי לגיטימציה לזה, אל תכניס את זה לראש שלך..
אתה עוד בשלב בחיים שאתה עוד לא יכול לדעת בדיוק אם אתה הומו. אבל לפי מה שכתבת אני לא חושבת שאתה הומו
אנונימית
שואל השאלה:
16
אנונימי
אני לא חושבת. בן כמה אתה?
אנונימית