4 תשובות
מה שהיה נגמר.. מעכשו תתאפקי עם הצחצוח עד מוצ"ש.
אם לא ידעת זה לא נורא, עכשיו אל תצחצחי אם זה חשוב לך. בכל אופן את לא חייבת לצום בכלל
ממשיכים בצום כרגיל
אבל עכשיו את יודעת שאסור אז אל תעשי לא יקרה כלום אם בוקר אחד לא תצחצחי
לא נורא לא קרה כלום, תמשיכי כרגיל