4 תשובות
גם שיער בלונדיני צריך לגלח..
יש קרם jolen שאפשר להבהיר איתו שיער
אני מציעה לך לגלח או להוריד בשעווה... או אפילו לייזר (הכי טוב) אני גם אם היו לי שערות בלונדיניות הייתי מגלחת..
לחמצן