2 תשובות
כלום לא הייתי מגיב לרעה אני אוהב אותה לא ביגלל הגוף שלה אני אוהב אותה בגלל האופי.
אבל כמובן שאני מודאג קצת שהיא אנורקסית וזה...
הייתי מדבר איתה אם היא רוצה להישאר ככה אז בסדר כי אני לא מכריח אבל היא רוצה לשנות את זה אהייתי עוזר לה.

אבל בגדול למה שיפריע לי ביכלל?
הייתי מרגיש הזהדות.
באותו הנושא: