5 תשובות
בדרך כלל הם מתייבשות מהר כשהם בלי המי עדשות אז אם העדשה יבשה אין מה לעשות תזרקי אותה ואם היא בסדר אז תשתפי אותה טוב ותשתמשי בה
העדשה לא תתייבש בגלל שהיא נפלה גם לי זה קרה נותנים לה להתנקות בתמיסה ואחרכך תישתדלי שלא להפיל אותה:)
בהצלחה
בהצלחה
שואל השאלה:
כן עשו לי הדרכה והצלחתי אתמול.. פשוט להכניס אותה לאחסון שלה עם התמיסה וזהו? ולכמה זמן?
כן עשו לי הדרכה והצלחתי אתמול.. פשוט להכניס אותה לאחסון שלה עם התמיסה וזהו? ולכמה זמן?
את יודעת לשים עדשות?
תישתפי אותה עם התמיסה טוב טוב
באותו הנושא: