תשובה אחת
כן, אני לא מתחברת אליה.. היא מנסה להעביר מסר נכון אבל הדרך שלה לפחות מבחינתי, לא טובה.
כל התמונות עם הציצי בחוץ.. אבל שתעשה מה שגורם לה להרגיש טוב עם עצמה