13 תשובות
לא הבנתי למה היא התחתנה עם אישה?
מי היא? מהאחיות קרדישיאן?
שואל השאלה:
לא קייטלין, קיילי. זאת האחות הקטנה בת 17
אנונימית
מכל המשפחה הזאת קנדל הכי נורמלית ובאמת יפה
כוסית
גם אותי.
אני לא מבינה את הבנות שחושבות שהיא טבעית, אם היא טבעית אני בדואית (ואני לא).
קנדל הכי נורמלית והכי יפה במשפחה הזו.
היא מהממת
שואל השאלה:
ושרמוטה
אנונימית
קופסת איפור
אעלק לא מנותחת
וחייה בסרט שהיא משהו
אין לי בעיה איתה. היא הייתה חסרת ביטחון ואם הניתוחים שלה עזרו לה אז סבבה