33 תשובות
לא ממש
אנונימית
לא
ממש לא
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
כי אתם במקום שונה בחיים את עוד בילדות שלך והוא כבר גבר בוגר
אל תתני לדעות של אחרים להשפיע עליך.
הם לא מבינים את האהבה שלך אליו תתני ללב שלך להחליט.
אבל כמובן שאל תהי פזיזה
הם לא מבינים את האהבה שלך אליו תתני ללב שלך להחליט.
אבל כמובן שאל תהי פזיזה
ברור שלא.. הוא כבר היה יכול להיות נשוי עם ילדים יש ביניכם 10 שנים הפרש.. וסתם כזה רק אומרת שתכלס זה לא חוקי... לפי החוק אם אתם עושים כל מיני דברים זה אסור והוא יכול ללכת לכלא על זה כי את קטינה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא יכול ללכת לכלא על זה?
הוא יכול ללכת לכלא על זה?
אנונימית
כן הוא יכול ללכת לכלא על זה כי את קטינה
שואל השאלה:
רגע אז.. אני צריכה לנתק איתו קשר?
רגע אז.. אני צריכה לנתק איתו קשר?
אנונימית
רגע אני לא מבין... את מהססת?
הרי למה אתם בקשר / זוגיות? - כי אתם אוהבים אחד את השני, אם את אוהבת אותו לא היית מוותרת עליו כל כך בקלות.
אבל אם את לא בטוחה בעצמך אז חבל.. בכל יום שעובר יהיה לך יותר קשה להתגבר על זה
הרי למה אתם בקשר / זוגיות? - כי אתם אוהבים אחד את השני, אם את אוהבת אותו לא היית מוותרת עליו כל כך בקלות.
אבל אם את לא בטוחה בעצמך אז חבל.. בכל יום שעובר יהיה לך יותר קשה להתגבר על זה
שואל השאלה:
אני אוהבת אותו ואכפת לי ממנו אני מהססת כי אני לא רוצה שהוא ילך לכלא בגללי
אני אוהבת אותו ואכפת לי ממנו אני מהססת כי אני לא רוצה שהוא ילך לכלא בגללי
אנונימית
קודם כל אף אחד לא צריך לדעת מזה / להתערב לך בחיים, תעשי רק מה שעושה לך טוב ומרגישה לנכון.
ישנם מלא סוגים של גברים בני 27 אף אחד לא באמת מכיר את האישיות שלו, ובגלל זה ישר שופטים על פי הגיל. וגיל זה לא משהו שחייב להכריע בזוגיות / באהבה.
אם את מרגישה שהעניינים מתחילים להתחמם ואנשים מסתכלים דברי איתו על זה ותגידי לו שאת לא רוצה שהוא יכנס לכלא..
ישנם מלא סוגים של גברים בני 27 אף אחד לא באמת מכיר את האישיות שלו, ובגלל זה ישר שופטים על פי הגיל. וגיל זה לא משהו שחייב להכריע בזוגיות / באהבה.
אם את מרגישה שהעניינים מתחילים להתחמם ואנשים מסתכלים דברי איתו על זה ותגידי לו שאת לא רוצה שהוא יכנס לכלא..
יש לו מטרה (לא טובה) מישהו בן 27 אם הכל בסדר אצלו יוצא עם מישהי בטווח גילאים שלו. תאמת אני דואגת לך תסמכי עלי למדתי לזהות דברים כאלה אני גם תמיד מייעצת לחברות שלי והן לא מקשיבות לי ואחר כך הן באות אליי ואומרות לי שצדקתי. ויש לי הרגשה שגם פה אני צודקת.
זה חוקי, אבל את צריכה לדעת שזה לא מגיע ממקום פזיז.
זה לא חוקי.
חבל שאומרים סתם שזה לא חוקי. גיל ההסכמה בישראל הוא 16, ככה שזה חוקי לחלוטין.
עזבי אותך מהשטויות של כלא כל עוד אתם שניכם לא תגידו על זה לא יהיה כלא או ההורים שלך.. עכשיו השאלה אם זה בסדר אין לה תשובה חד משמעית. זה תלוי בהרבה גורמים- אם את בוגרת, אם הוא לא ילדותי מדי, אם זה קשר שמתקדם לאנשהו.. כי זה קורה הדברים האלה ויכול להיות שאפילו תתחתנו או קשר רציני יותר.. אבל זה גם מאוד מסוכן כי הוא יכול לנצל אותך ואת הגיל שלך, אז את צריכה לראות אם אתם באמת אוהבים אחד את השני או שהוא משחק בך כי אחרי הכל זה לא הכי נורמאלי.. וכמובן שבשביל לראות את כל זה את צריכה להיות מאוד בוגרת לגילך.. אז זה לא מתפקידי להגיד לך מה לעשות אבל אני מציעה לך לפקוח עיניים ולראות אם זה באמת מתאים לשניכם, במיוחד בגלל שהוא כבר בגיל של חתונה.. אל תתני לא לנצל או ללחוץ עליך. בהצלחה עם ההחלטה ועם הקשר אם את רוצה את מוזמנת לדבר על זה בפרטי לעומק, מבטיחה לשמור על סודיות בקשר לזהות שלך
חוקי לא חוקי לאהבה אין גבולות.
-
ואיך את יכולה לדעת מהי המטרה שלו? כמו שאמרתי יש מלא סוגים של גברים בגיל 27 וכל אחד שונה מהשני. אולי האהבה שלהם בנויה מתמיכה אחד בשני? אולי הכוונה שלו טהורה?
אף אחד לא יכול לדעת חוץ משניהם עצמם.
-
ואיך את יכולה לדעת מהי המטרה שלו? כמו שאמרתי יש מלא סוגים של גברים בגיל 27 וכל אחד שונה מהשני. אולי האהבה שלהם בנויה מתמיכה אחד בשני? אולי הכוונה שלו טהורה?
אף אחד לא יכול לדעת חוץ משניהם עצמם.
אני לא מסכימה איתך time כי אהבה יכולה גם לעוור אותך מלראות מי הבנאדם שעומד מולך באמד, בגלל זה תמיד חשוב לברר ולהכיר אותו לעומק לפני שעושים צעדים פזיזים
לא נראה לי. למה היא צריכה להסתכן. למישו בן 27 אין רצונות של ילדה בת 16 וחצי אז למה היא צריכה את כל זה
לפי מה שפרסמת זה חוקי לחלוטין.
כמובן שהיא צריכה להכיר אותו לעומק הרי מה גרם לה להתאהב בו מלכתחילה?
תשאלי את עצמך 2 שאלות.. אם הוא ערס, ואם את רוצה לשכב איתו.. לשאלה הראשונה כל הערסים אונסים מקווה בשבילך שהוא נורמאלי, ואם את לא רוצה לשכב איתו הסיכויים שהוא יאנוס אותך הם 90+
אנונימי
צשמעי זה גם מאוד תלוי בך מבחינת הבגרות, ילדה בת 15 יכולה להיות בשכל יותר חכמה הגיונית ובוגרת מילדה בת 18 זה הכל בראש שלך.
אם את יודעת שזה לא קשר שיביא אותך לצרות מהבחינה הזאת שההפרש שלכם גדול, אז תחשבי פעמיים אם הקשר הזה שווה את זה. או שאולי תחכו עם זה עד שתגיעי לגיל חוקיות 18. אם זה לא מפריע לכם וטוב לך עם זה אז אני מאמינה שאת יודעת מה טוב לך. מבחינה חוקית את קטינה אז מן הסתם שכשגבר בן כמעט 30 יוצא עם מישהי כמעט בת 17 זה לא נראה ולא נשמע טוב.10 שנים זה הפרש שבדיוק על הגבול, לדעתי זה ממש בסדר שיהיה לכם בהצלחה
אם את יודעת שזה לא קשר שיביא אותך לצרות מהבחינה הזאת שההפרש שלכם גדול, אז תחשבי פעמיים אם הקשר הזה שווה את זה. או שאולי תחכו עם זה עד שתגיעי לגיל חוקיות 18. אם זה לא מפריע לכם וטוב לך עם זה אז אני מאמינה שאת יודעת מה טוב לך. מבחינה חוקית את קטינה אז מן הסתם שכשגבר בן כמעט 30 יוצא עם מישהי כמעט בת 17 זה לא נראה ולא נשמע טוב.10 שנים זה הפרש שבדיוק על הגבול, לדעתי זה ממש בסדר שיהיה לכם בהצלחה
תחשבי על זה ככה- מה יש לבחור בן 27 לחפש עם נערה בת 16?
חוץ מסקס, אין לכם באמת מה לעשות ביחד, וסקס אסור לכם לעשות כי את קטינה, וגם אם את מסכימה זו בעילה.
חוץ מסקס, אין לכם באמת מה לעשות ביחד, וסקס אסור לכם לעשות כי את קטינה, וגם אם את מסכימה זו בעילה.
אנונימית
בעילה פירושה קיום יחסי מין, גם בין בגירים. מבחינה חוקית אין בעיה כי היא מעל גיל ההסכמה.
תחכיעוד שנה שנתיים עוד יותר טוב כדי שהיה יותר טבעי, הפרש 10 זה לא בדיוק, מתאים לגיל כמו שלי כמו שמעלי רשמה את יכולה להיות מאוד בוגרת אז, זה תלוי אבל אני מציעה לך שוב תחשבי על זה זה בכלל לא חוקי, הוא כמעט קרוב בלהיות אבא שלך, שוב זה בכלל לא בסדר, את לא יכולה להיות רצנית שאת שואלת את השאלה שלך, אימא שלי בת 33 והיא כולה גדולה ממנו כולה ב5 שנים הוא מאוד מבוגר בשבילך את עוד ילדה רדי מזה מה יש לך? עובדה ששאלת את השאלה הזאת אפשר להבין שאת בכלל לא בוגרת, את יוצאת כמעט בגיל של אבא שלך
רדי מזה הוא בטח סתם מנצל אותך
שואל השאלה:
הוא לא מנצל אותי והוא לא לוחץ עלי להתקדם
הוא לא מנצל אותי והוא לא לוחץ עלי להתקדם
אנונימית
באותו הנושא: