6 תשובות
כן עדיף אבל אם את ממש רוצה לצאת מקסימום תאספי אותו או משהו.
עם חום כזה תמיד עדיף להישאר בבית, אבל אם יש לך משהו שאת רוצה לעשות אל תדחי את זה בגלל השיער, את תמיד יכולה לאסוף אותו ולצאת
שואל השאלה:
אסור לאסוף אותו\לשים סיכות
אשאר בבית
תודה
אסור לאסוף אותו\לשים סיכות
אשאר בבית
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אמריקאית
אמריקאית
אנונימית
שואל השאלה:
ברור!:)
אני צריכה לראות קודם את התוצאות שלה אחרי החפיפה, הם היא מחזיקה ואיך השיער שלי יצא. אני אשלח לך הודעה בנוגע לזה ביום חמישי
ברור!:)
אני צריכה לראות קודם את התוצאות שלה אחרי החפיפה, הם היא מחזיקה ואיך השיער שלי יצא. אני אשלח לך הודעה בנוגע לזה ביום חמישי
אנונימית
עשיתי החלקה לפני שבועיים ויצאתי מהבית והכל היה טוב, גם הוא קצת נהיה לח מזיעה או משהו זה לא סוף העולם את יכולה לצאת זה לא ייהרס
אנונימית
באותו הנושא: