12 תשובות
זה אוליי נרה מגניב, אך זה עושה שם לא טוב.
כן, זה יפה.
Aro
זה יפה בעיניי, אני אוהבת.
שואל השאלה:
אני לא כזאת שמסתובבת בשעות מאוחרות בערב ועם חבורות וזה אני ילדה שקטה יחסית ויש לי רק גינס אחד כזה ואני פשוט אוהבת תסגנון הזה.. אבל לפעמים מציק לי מה חושבים עלי
אנונימית
כולה ג'ינס קרעים, זה לא אומר כלום על האישיות שלך וחוץ מזה כל הבנות לובשות את זה
זה רק ג'ינס, זה לא אומר עליך כלום וזה לא מעיד על האופי שלך.
Aro
זה מהמם לדעתי, אם זה לא קרעים ענקיים שחושפים יותר מידי
אני חושבת שאם את אוהבת את זה אז תלך אם זה את לא צריכה לשים לב למה שאומרים לך, אגב בעיני זה יפה אבל תלוי אם את גובהה מאוד והמכנס קצר וקצת חשוף אז זה לא כול כך יפה.
לפי דעתי זה מהמם!
דווקא זה יפה. תלוי איזה אבל הרעיון יפה
לדעתי זה ממש יפה, אני גם ילדה שקטה וביישנית ואני הולכת במכנסיים כאלה. זה לא יעיד שום דבר על האופי שלך! מי ששופט אותך רק בגלל איך שאת מתלבשת הוא לא מבין כלום מהחיים...
כן ממש יפה (: