4 תשובות
הייתי עם הגשר שנה וחצי שנתיים. השיניים לא אמורות לזוז. לי שמו פלטה לעוד שנה בערך וקיבוע בלסת התחתותנה ולכן השיניים לא זזו לי
היה לי בסביבות השנה וחצי.
והם לא יזוזו, אם תשימי את הפלטה שיביאו לך לאחר הגשר השיניים יקובעו למקום:)
הייתי עם גשר שנתיים.. השיניים לא זזות זה רק בהתחלה יש תחושה שהן זזות אבל הן לא באמת זזות
אנונימית
שואל השאלה:
כולם צריכים לשים פלטה? היא שקופה לפחות?
אנונימית
באותו הנושא: