3 תשובות
הכל יהיה בסדר אם רק תשקעי
כן, שלחי פרטי
אין לך מה לפחד.. אני סיימתי יא', והיה דיי קשה, אבל לא ברמה לא נורמלית
בסך הכל היה בסדר, ציפיתי שיהיה הרבה יותר קשה!
אם קשה לך בלימודים, הכי חשוב זה שבאמת תשקיעי ותתמידי
לא להבריז וכאלה והכל יהיה בסדר!:)
בסך הכל היה בסדר, ציפיתי שיהיה הרבה יותר קשה!
אם קשה לך בלימודים, הכי חשוב זה שבאמת תשקיעי ותתמידי
לא להבריז וכאלה והכל יהיה בסדר!:)
באותו הנושא: