7 תשובות
כן בטח
זה לא קורה לי עם סדרה, אלא עם משהו אחר.
אבל כן, מכירה את ההרגשה.
כן ושזה קורא לי ואני מסיימת את הסדרה (זה קורא לי בעיקר עם סדרה של סרטים)
אני בוכה כמעט
אנונימית
אכן כן.
כן.. קרה לי כמה פעמים