7 תשובות
כן בטח
ואי כן
זה לא קורה לי עם סדרה, אלא עם משהו אחר.
אבל כן, מכירה את ההרגשה.
אבל כן, מכירה את ההרגשה.
כן ושזה קורא לי ואני מסיימת את הסדרה (זה קורא לי בעיקר עם סדרה של סרטים)
אני בוכה כמעט
אני בוכה כמעט
אנונימית
אכן כן.
כן.. קרה לי כמה פעמים