71 תשובות
לא היו מלחמות:)
אוכלים פיצה.
אנונימית
אבא של בני גורן היה שם קונדום
היו כתוביות לשיעור אנגלית
אנונימית
עם היה צדק ושלום בעולם^^
ובלי שנאת חינם כמובן
לא היו בנים
אם לא היו בנים לא היו חיים, כך זה לא רלוונטי.
לא היו שמאלנים
לא היה אגו
היה שלום.
אם לא היו מלחמות ולא הייתה שנאת חינם, אם אנשים היו טובים אחד כלפי השני והיו מכבדים אחד את השני סתם ככה בלי שום סיבה
העונה הרביעי.. הרגת אותי מצחוק חעחעחע
אם כולם היו טבעוניים

לא היה רצח של בעח, לא היה רעב עולמי ולא היו כל כך הרבה מחלות של אנשים
הכל היה קורה בדיוק איך שאני רוצה
אנונימית
אנשים היו פחות אגואיסטים
אנונימית
אם דברים היו מצליחים בדיוק כמו שאני רוצה ואם היה קצת שקט
יהיה אפשר לאכול מה שבא לנו בלי להשמין
אנונימית
אם לא הין מתעללים בחיות..
אם לאנשים היה טקט לאחד השני
אנשים לא היו חארות
אנונימית
היינו מדמיינים אותם.
C.M
היה לו אומץ להתחיל איתי שיחה. damn it.
כסף לא היה קיים. (וכן אני יודעת שיש לזה השלכות אבל נמאס לי שכסף נחשב כ"כ)
אם אפשר היה להנות מהחיים בלי ללמוד ובלי לעבוד ולעשות פשוט מה שכיף ואוהבים
אנונימית
החיים היו יותר יפים אם אנשים היו מתעסקים בלדבר אחד *עם השני* במקום אחד *על השני*...
החיים אף פעם לא יכולים להיות יותר יפים, צריך להתבגר ולחשוב קצת יותר עמוק כדי להבין את זה, היקום תמיד יצר, מייצר ויצור דבר כלשהו שיגרום לעולם להראות פחות יפה ממה שהוא, אז נגיד ועכשיו לא יהיו יותר מלחמות, האוכלוסייה של העולם תהיה גדולה ממה שהיא פי 3 בתוך פחות מעשר שנים, וזה יגרום לרעב, אסונות טבע, מחלות, היווצרות חורים שחורים קרובים יותר, וכל זה קורה כבר עכשיו כשאנחנו רק 7 וחצי מיליארד בעולם, תארו לך מה יקרה אם יהיו יותר אנשים.
ולגבי כסף, אין כמעט וכסף בכלל היום, המון אנשים משתמשים בטענה "כסף זה בסך הכל נייר", העניין הוא שמתוך מאה אחוזים של כסף שנמצא בעולם כרגע רק עשרה אחוזים הם נייר וכל השאר ממוחשב, וככה זה יקרה לגבי כל דבר שתחשבו עליו שפוגע בנו, תמיד יהיו השלכות גרועות יותר, ובגלל זה לדעתי החיים יהיו יפים יותר רק אם לא ננסה לשנות אותם.
אם לא היה גזענות, חמדנות, שנאת חינם.
אם בנות היו יכולות להסתובב בלי חולצה כמו בנים:-p
אם אנשים לא היו מטומטמים
הייתי בת 8
עם החיים שלי היו מושלמים
כל אדם שהיית רוצה. היה אוהב אותך.
אם היו לי דגי זהב שמגשימים משאלות!
אנונימית
אם היינו קצת פחות אנושיים
אם לא היו אקסים
לא היו פנאטים
הייתה יותר אהבת חינם בין אנשים
עם אנשים היו עושים את הקשר בן פרה לבן הסטייק שלהם!
אנונימי
לא היו מחלות בעולם
הוא היה אוהב אותי
אם היינו אוהבים יותר ושונאים פחות..
הייתי טימי טרנר
לא הייתה שנאה
כל המשפחה שלי הייתה בריאה ושמחה כל החיים
לא יהיה מלחמות
אהיה עשירה
לא יהיה לי משקפיים
שאהיה לי אף קטן
מישהו היה אוהב אותי...
אם הייתי מאמינה בעצמי
אם הייתי פאקינג הולכת לרחוב ליד דופקת על הדלת של הבית שלו ואומרת לו שכבר שנה אני חולמת לעמוד מולו ולהגיד לו שאני מתה שנכיר ^^
לא היו מלחמות, היה שלום, לא היה שנאת חינם והוא היה שלי.
לא אנשים היו מפסיקים להתעניין רק בתחת של עצמם והיו קצת פחות אנוכיים. כן, זה היה יכול להיות טוב!
חווה לא הייתה אוכלת את התפוח
אנונימית
הסרטן לא היה הורג את אחותי
לא היה רעב בעולם, לא היה שוביניזם, לא היו מחלות ולא דיכאונות, היה שיווין בין שני המינים ( בני אדם) לא היה סחר בנשים, ילדים וגברים, לא היו מלחמות, לא היו שנאות יתר, לא תהיה גזענות, לא יהיה עוני ורק עושר. אבל זה העולם שבו אנחנו חיים וצריך לדעת לשרוד בו.
עם לא היו פותחים את תיבת פנדורה..
או לפחות בלי גזענות ורכילויות
ליוטיוב הייתה גישה לצאת מהאפליקציה ושהשירים יישארו דולקים.
בנות היו יכולות להיכנס להריון בלי מחזור -_-
לא היה רוע בעולם
היה אפשר לעשות ריסטרט לעולם ואז הוא היה נוצר מחדש ולא היה מזוהם והכל._.

היו מפסיקים להתעלל בחיות

ואם הורי פיות באמת היו קימים! הו הקנאה לטימי טרנר
דבר ראשון לכל אלה שכתבו אם לא היה בנים
אז לא הייתם נולדים וגם לא היה לכם אהבה והייתם בודדים כל החיים..
דבר שני בלי ספאמים ובלי מלחמות
אנונימית
החיים היו יותר יפים אם הייתי מאושרת...
אנונימית
אם כל בני האגם היו אנשים טובים..
ואם הייתי יכולה לאכול בלי להשמין..
אם כולם היו מושלמים.
אם היה שלום. אבל אני נאיבית. יותר מידיי.
אם לרהיטים לא היו פינות לדפוק בהם תזרת
היה לי חבר
חחח
לא היו אקסים...
חבר שלי לא היה במעצר בית
אם לא היה ערסים
החיים היו יותר יפים אם אנשים לא היו לבד אף פעם..
היינו מפסיקים לשפוט לפי חיצוניות
(בא מפה של מישהי שרואה מהצד ולא סובלת מזה )
אנונימית
אם היה גם את הבן אדם הכי מוזר בעולם, במראה, בהתנהגות, בדיבור או כל דבר ופשוט היו חושבים שזה מוזר (הרגשה רגילה של בן אדם) ופשוט לא היו מתייחסים לזה ולא פוגעים בו! והשלב השני ללמד את האנשים לכבד אותם וגם אם הם לא מתחברים אליהם בקטע מיני למה שהם לא יהיו חברים שלהם?! זה פשוט מגעיל אם מישהו שלא נראה ממש טוב שופטים אותו בגלל זה, זה דוחה לדעתי. וגם מי שלא נראה טוב או משהו כזה צריך עזרה מקצועית כדי להיפתח, והנוסחה תיהיה אם גם האדם שלא נראה הכי טוב או יש לו בעיה ששונה מאנשים אחרים יעשה טיפול פסיכולוגי או אישי לפתח ביטחון עצמי או משהו כזה, ושאנשים ילמדו לכבד אנשים כאלו זה התקווה שלי בעולם, תוך כדי זה יכולים להגיע להרבה דברים הסכמי שלום וכו' לא לשפוט ערבים על פי דתם, לא לשפוט אנשים על פי צבע העור שלהם, לא לכלול את כל הערבים שהם מגעילים ולא נחמדים, זה ששולט אליהם שלטון ומונע מהם להתנהג בצורה נורמאלית זה משהו אחר, זה החלום שלי. אפילו שהוא נראה לי רחוק מאוד מאוד אבל עדיין זה חלום טוב:)
אם הייתי רזה..
אנונימית
אם הם היו נשארים ככה!
שאני חושבת על זה לא חסר לי כלום בחיים...
יש לי משפחה, חברים, אוכל ובית וזה...
אולי שלום ולא מלחמות זה הדבר היחיד שבאמת צריך כי נהרגים המון אנשים חפים מפשע
וגם מחלות וכמה תכונות באנשים שחבל שהן קיימות
אבל בתכל'ס...
זה העולם, אנשים,
ככה הוא מתנהל מאז ומתמיד!
שום דבר לא מושלם וככה גם החיים שלנו!
אז תרימו את הראש ולא את הידיים ותמשיכו לחייך!:)
יומטוב.. מקווה שהצלחתי לשפר מצברוח של משהו..
ולא אכפת לי אם אתם לא חושבים כמוני.. תעשו מינוסים, זכותכם:)