8 תשובות
אם הם ישנים במיטות בחדרים כן, אם זה על הספה חפיף אז לא, כי הם עלולים להתעורר לפתע.
לא
לא, תשארי בבית.
שואל השאלה:
אין קשה ללסמוך עליו, הקטע שאני מפחדת לקחת את הסיכון שאמא שלי תקום
אין קשה ללסמוך עליו, הקטע שאני מפחדת לקחת את הסיכון שאמא שלי תקום
אנונימית
אם קשה לך לסמוך עליו אני ממליצה לך לא לצאת למה לקחת סיכון?
לא באמת עדיף שלא תסתבכי
תלוי בני כמה אתם ועד כמה את סומכת עליו
לא.
בתור אחת שעשתה את זה אלף פעם, אני עכשיו מצטערת על זה.
בתור אחת שעשתה את זה אלף פעם, אני עכשיו מצטערת על זה.