2 תשובות
אני שומעת לרוב להקות ישנות של רוק כבד, המוזיקה של פעם הרבה יותר איכותית.
אם את מתחברת, אז להקות:
deep purple
guns n' roses
led zeppelin
black sabbath

שירים מומלצים:
black night - deep purple
speed king - deep purple
fireball - deep purple
highway star - deep purple
smoke on the water - deep purple
burn - deep purple
highway to hell - ac/dc
back in black - ac/dc
black dog - led zeppelin
welcome to the jungle - guns n' roses
sweet child o mine - guns n' roses
paradise city - guns n' roses
rocket queen - guns n' roses
november rain - guns n' roses

2 פלייליסטים שאני אוהבת לשמוע:
master of puppets
byob
orion
dance of death
sad but true
brave new world