התחברות הרשמה

איך היתם מתארים מישהי בשם אמבר?

5 ביולי 2015, 16:04
שמותתיאורים    
4 תשובות
מה שנגיד לא ישפיע על מי שאת. תפסיקו לשאול אלוהים!
באפי קוטלת הערסים והפרחות
אמריקאית
ל
לריאן
שמנה, אתאיסטית, שמאלנית קיצונית, פמיניסטית (בלי לפגוע כמובן חח)
אנונימית
יפה
I
Im not your toy
באותו הנושא:
איך הייתם מתארים מישהי בשם אליה?
אם היתם מספיק גמישים היתם יורדים לעצמכם?
איך הייתם מתארים מישהי בשם אריאל?
אם היתם שוקלים 47 היתם חושבים שזה הרבה או קצת?
בנים היתם יוצאים עם מישהי עם פנים יפות אבל גוף טיפה מלא..
איך הייתם מתארים מישהי בשם מאיה?
איך אתם מתארים מישהי בשם יעלה?
מה אתם חושבים על השם ענבר? ואיך אתם מתארים מישהי שקוראים לה ככה?
מה תחשבו על מישהי בשם אמבר?
אני חולה כבר שבוע שלם ואפחד לא מדבר איתי אתם היתם נפגעים אם היתם במקומי?
איך אתם מתארים לעצמכם מישהי חצי תימנייה וחצי אשכנזייה?