3 תשובות
היא*
(רק תיקנתי).
חחח זה לא סיפור כזה מיוחד, אבל בכל זאת
זה היה בכיתה ז', אני וחבר שלי ועוד כמה חברים היינו ב"מפגש פיצה" באיזשהו גן שעשועים בערב, ואז אני והוא התבודדנו לנו, והיה קטע שהסתכלנו אחד על השניה ופשוט התנשקנו:)
יחסית לנשיקה ראשונה זה היה מדהים, לשנינו זה מאוד זרם והיה כיף.. אני זוכרת שבאותו לילה כשהלכתי לישון לא הפסקתי לחשוב עליו:p

וואי זה מרגיש כאילו זה היה מזמן
הייתי ממש עצובה ובכיתי והוא ניסה להרגיע אותי לא היינו חברים רק ידידים הוא שאל למה אני בוכה ואני שאלתי מה אכפת לו והוא אמר שהוא אוהב אותי אז אכפת לו ושהוא רוצה שאני יחייך חייכתי ואז הוא נישק אותי