14 תשובות
אני בסדר
לפעמים שונאת אותו, לפעמים לא אכפת לי
אני מתחילה להתפייס איתו:)
אני סבבה איתו.. יש דברים שאני שונאת בו ויש כאלה שאני אוהבת
בריב ארוך כבר הרבה זמן
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני לא. welcome to the club:\
לא ממש מסדרת איתו...
בסדר איתו כאילו אני לא צריכה להרזות אבל גם לא לעלות במשקל
יש חסרונות, בהחלט יש. אבל סך הכל אוהבת (:
פנים, לעומת זאת.. לא מסתדרת.
טעון שיפור דחוף
אוהבת אותו.
רזון זה לא מה שיהפוך אותך ליפה, זה פשוט יהפוך אותך לרזה יותר.
כל גוף הוא יפה, רזה/שמן/מלא/וכ'ו
לא שלמה איתו אבל זה בעיה נפשית שצריך לפתור:)
אנונימית
הגוף זה הדבר שאני הכי אוהבת בי, כאילו-יש לי חזה גדול, תחת גדול, רגליים יפות, וגוף גיטרה ורזה, ואני באמת שלמה איתו-אבל הפנים זה הבעיה:/