6 תשובות
איך שהוא מסתכל עליך, האופן שמדבר איתך, על איך שהוא נראה או מה נראה שהוא מרגיש.
לדעתי על הכל על הדיבור על היחס כמו שאמרו לפניי
אני מסתכלת קודם כל על השיניים, אחר כך בוחנת יותר לעומק...
אנונימית
היחס כמובן... על זה יתבסס כל הקשר.
על המראה החיצוני
ההיגיינה והריח שבא ממנו
אם זה תוך שיחה אז על צורת הדיבור שלו והתגובה שלו לכל מיני דברים
היחס אלי והמבטים כמובן (אן יש עניין או אין)
ואם מדובר ספציפית על חלק בגוף אז על העיניים (אם הוא מביט לצדדים או תקוע עם המבט מבחינת ביטחון וחוסר ביטחון)
אנונימית
בושם
לבוש
יחס
יש כאלה שאוטו
אם יוצאים לאכול אז אם הוא משלם זה +
ליאורה
באותו הנושא: