8 תשובות
אם תלחץ על השם משתמש שלי תראה את העין שלי. זה הצבע עיניים האהוב עלי
כל אחד ומה שמתאים לו.. לדעתי כחול.
דבש לי יש כחול ירוק טורקיז כזה: (
דבש ירקרק זה יפה
לי יש אפור בהיר ירקרק אבל הייתי רוצה טורקיז
לי יש אפור בהיר ירקרק אבל הייתי רוצה טורקיז
כחול, ירוק, אפור. אבל לכל עין יש את הייחוד שלה, זו רק העדפה אישית שלי.
שחור ואפור וירוק טורקיז
דבש או טורקיז, לי יש ירוק מעורבב עם אפור..
לדעתי חום (גם הצבעים האחרים יפים)
מה שיפה במיוחד אצל בחורות זה עין גדולה עם צורה יפה
מה שיפה במיוחד אצל בחורות זה עין גדולה עם צורה יפה
באותו הנושא: