8 תשובות
כן אני בנסיון לשכנע את אמא, אבא מרשה כבר
יש בזה סיכונים... תעשה עם עצמך שיקול מה ישמש אותך יותר לשנים הבאות ויענה לך על הצרכים, מכונית או אופנוע
רק אם באמת תשתמשי בזה.
אני חושבת שזה מסוכן אבל אם באלך תעשה מה שאתה רוצה
לא. זה מסוכן ממש וזה סתם עוד כסף, תחכה עוד קצת לרישיון לאוטו, גם ככה לאוטו הרישיון סופר יקר.
לדעתי לא. זה מסוכן רצח ולא שווה את זה
זה ממש מסוכן, אני לא הייתי ממליצה
אם זה יהיה שימושי בשבילך אז למה לא?
באותו הנושא: