16 תשובות
לענות
גם וגם לרוב לענות
אנונימי
לענות.
לענות
לענות, כי על השאלות שלי לא עונים לרוב.
לענות
לענות
בהחלט לענות.
כשאני שואלת שאלה זה בדרך כלל אם אני בבעיה דחופה וצריכה עזרה או חוות דעת או משהו כזה, כשאני עונה יש לי אפשרות להתבטא ולהביע את הדעות והעמדות שלי וכמובן לעזור לאנשים שקלועים לבעיה וזה הרבה יותר מהנה.
הכי כיף זה כשמתווצר דיון ואז כולם מתדיינים בתשובות וזה ממש נחמד.
כשאני שואלת שאלה זה בדרך כלל אם אני בבעיה דחופה וצריכה עזרה או חוות דעת או משהו כזה, כשאני עונה יש לי אפשרות להתבטא ולהביע את הדעות והעמדות שלי וכמובן לעזור לאנשים שקלועים לבעיה וזה הרבה יותר מהנה.
הכי כיף זה כשמתווצר דיון ואז כולם מתדיינים בתשובות וזה ממש נחמד.
גם וגם
לענות.
לענות.
לענות חחח
אין לי הרבה מה לשאול, משום מה. אבל כן שואלת לפעמים.
אין לי הרבה מה לשאול, משום מה. אבל כן שואלת לפעמים.
לענות ספאם
לענות
לענות תשובות אקראיות