16 תשובות
לענות
גם וגם לרוב לענות
אנונימי
לענות
לענות, כי על השאלות שלי לא עונים לרוב.
לענות
בהחלט לענות.
כשאני שואלת שאלה זה בדרך כלל אם אני בבעיה דחופה וצריכה עזרה או חוות דעת או משהו כזה, כשאני עונה יש לי אפשרות להתבטא ולהביע את הדעות והעמדות שלי וכמובן לעזור לאנשים שקלועים לבעיה וזה הרבה יותר מהנה.
הכי כיף זה כשמתווצר דיון ואז כולם מתדיינים בתשובות וזה ממש נחמד.
גם וגם
לענות.
לענות חחח
אין לי הרבה מה לשאול, משום מה. אבל כן שואלת לפעמים.
לענות
לענות תשובות אקראיות