8 תשובות
גם לי זה קורה כרגע
חחח לא זה בסדר. אני מאמינה שיש הרבה כאלה ואם לא אז לפחות יש אותי.
זה די הגיוני, שנאה ואהבה הם רגשות די קרובים
לא רק את חח
שואל השאלה:
מישהי רוצה לשפוך בהודעות אני צריכה משהו שירגיע אותי
אנונימית
וואי זה אשכרה מה שאני מרגישה עכשיו.
וואי מכירה את זה אני איתך
את לא היחידה חח
את לא מפגרת גם לי זה קורה...
אנונימית
כע קרה..
זה לא רק לך אל תדאגי זה כמעט לרב הבנות כאן