10 תשובות
לאא!
ככה לא מרזים! בואי לפרטי ואני יביא לך תפריט יום יומי וגם פעילויות וככה תרזי מהר אבל כשאת מקאיה זה אותו דבר שאת לא אוכלת כי זה לא מתעכל בבטן וגם את הורסת את השיניים עם שאריות אוכל
אם את רוצה להשמין עוד יותר, אז כן זה בסדר.
ממש לא!
הקיא הוא נורא נורא חומצי וכשמקיאים זה הורס את השיניים (אם עושים את זה הרבה פעמים), את תהיי חלשה וגם את תובילי את עצמך לבולימיה.
הקיא הוא נורא נורא חומצי וכשמקיאים זה הורס את השיניים (אם עושים את זה הרבה פעמים), את תהיי חלשה וגם את תובילי את עצמך לבולימיה.
ממש לא זה מזיק לשניים זה מזיק לגוף ואחר כך את ממשיכה וממשיכה וזה הופך להפרעה נפשית-בולימיה שילדות מתקשות לצאת ממנה.
לא אל תעשי את זה
יכולים לאשפז אותך
וזה מזיק לגוף
להקיא זה לא מרזה
יכולים לאשפז אותך
וזה מזיק לגוף
להקיא זה לא מרזה
זה ממש לא טוב, אל תעשי את זה!
אני לא בעמדה של להגיד לך מה לעשות אבל זה ממש לא טוב
וכן את תרזי ככה
וכן את תרזי ככה
שואל השאלה:
1.50 שוקלת 46 לצעריי
1.50 שוקלת 46 לצעריי
אנונימית
אל תקאי בכוונה זה לא שווה מי שקרוא לך שמנה אידיוט