2 תשובות
שואל השאלה:
אבל איך זה עובד? יש לי פקס בבית.. אבל איך אני בכלל שולחת את הבקשה? הרי אני צריכה לכתוב אותה איפה שהוא.
אבל איך זה עובד? יש לי פקס בבית.. אבל איך אני בכלל שולחת את הבקשה? הרי אני צריכה לכתוב אותה איפה שהוא.
אנונימית
אתר בשם freefax מאפשר לשלוח פקסים בחינם
באותו הנושא: