11 תשובות
יש לי למעלה מחמישה עגילים בכל אוזן ואני באמת אומרת זה לא כואב, אולי ממש קצת טיפה מ1-10,2
אחרי שבועיים אפילו שלוש אפשר לעבור לעגיל אחר
שואל השאלה:
ואיל מחטים?
אנונימית
אלכוהול רפואי
שואל השאלה:
אחלה תודה חברות..
אנונימית
לא כואב בכלל. וחודש בערך, פחות או יותר
פירסינג מחטאים עם מי מלח ולא עדילים רגילים באוזניים
שואל השאלה:
אז לא הבנתי איך לחטות..
אנונימית
זה לא כל כך כואב. אני עשיתי 2 חורים ראשונים כשהייתי בערך בת 7-8.
כעיקרון את צריכה לדים עגיל רפואי בערך חודש, שזה עגיל קטן ולא מזיק ואז אחר כך את יכולה להחליף לכל עגיל שרק תרצי.
עגילים ארוכים אני לא ממליצה בחודשיים הראשונים.
גם לי יש עגילים זה לא כואב לעשות חורים עשיתי באקדח זה כואב לשנייה גג
אל תחטאי עם אלכוהול! זה יכול לעשות בעיות באוזן וזה מייבש את העור,
מחטאים פירסינג עם מי מלח ואת יכולה לשים משחה כמו סינטמיצין או טבעקוטן.