9 תשובות
שמע, בתור אחד שסיים 3 שנים בכיתה כזאת, אני יכול לומר לך שגם אם היית תלמיד טוב ביסודי, תתאמץ, דברים לא יבואו בקלות בכיתה מדעית.
חוץ מזה, יש הרבה שעות מתמטיקה ולומדים פיזיקה ומחשבים מכיתה ז'.
דווקא שיעורים אין הרבה, המקצוע היחידי שמקבלים בו באמת שיעורים זה מתמטיקה, חוץ מזה בקושי.
וקח בחשבון שבמיוחד בכיתה ז' הימים ארוכים מאוד (לי בכיתה ז' היה 3 פעמים בשבוע שעה שמינית).
חוץ מזה, יש הרבה שעות מתמטיקה ולומדים פיזיקה ומחשבים מכיתה ז'.
דווקא שיעורים אין הרבה, המקצוע היחידי שמקבלים בו באמת שיעורים זה מתמטיקה, חוץ מזה בקושי.
וקח בחשבון שבמיוחד בכיתה ז' הימים ארוכים מאוד (לי בכיתה ז' היה 3 פעמים בשבוע שעה שמינית).
אצלנו דווקא מורה ממש נחמדה, אבל היא גם ממש לוחצת, זה פשוט המגמה, זה לא קשור ממש למורה נחמדה או לא
שואל השאלה:
אפשר לפרוש במהלך השנה?
אפשר לפרוש במהלך השנה?
אנונימית
רק בסוף השנה, אבל את יכולה לקבל הקלות (כמו תוספת זמן במבחנים, מילונית אלקטרונית למבחנים באנגלית, או שימוש במחשב נייד במקום מחברת בחלק מהשיעורים)
שלחי הודעה בפרטי אני אסביר לך..
שואל השאלה:
אם הציונים הם 70-80 יתנו לי ללכת?
אם הציונים הם 70-80 יתנו לי ללכת?
אנונימית
על תנאי בטוח, ללא תנאי זה תלוי במבחן המעבר שלך
שואל השאלה:
מה, איזה תנאים?
מה, איזה תנאים?
אנונימית
אני כבר לא זוכר איך זה במעבר לחטיבה אבל אני יודע שבמעבר לתיכון יש מבחני קיץ