6 תשובות
שואל השאלה:
חבל
חבל
שואל השאלה:
אני אוהבת ואהבתי אותה כי זה היה ממש מגניב שגרתי בתל אביב ):
אני אוהבת ואהבתי אותה כי זה היה ממש מגניב שגרתי בתל אביב ):
ממש אהבתי אותה וחבל שהיא נסגרה...
יום אחד באתי והיא פשוט לא הייתה שם 0_0
יש להם עוד סניפים בכל הארץ, אני מכירה את זה שבקניון בראשון.
יום אחד באתי והיא פשוט לא הייתה שם 0_0
יש להם עוד סניפים בכל הארץ, אני מכירה את זה שבקניון בראשון.
נראה לי שיש חנות כזו בקניון הזהב
אנונימית
קוראים לחנות taps. נסגרה בתחילת השנה הזו. עצוב ממש היה ממש טעים
חבל שהיא נסגרת וכל כך אהבתי את החנות הזו. תמיד הייתי באה לחנות בחגים, בשבתות ואפילו בקיץ.
נוסטלגיה. (':
נוסטלגיה. (':
באותו הנושא: