6 תשובות
שואל השאלה:
חבל
שואל השאלה:
אני אוהבת ואהבתי אותה כי זה היה ממש מגניב שגרתי בתל אביב ):
ממש אהבתי אותה וחבל שהיא נסגרה...
יום אחד באתי והיא פשוט לא הייתה שם 0_0
יש להם עוד סניפים בכל הארץ, אני מכירה את זה שבקניון בראשון.
xui
נראה לי שיש חנות כזו בקניון הזהב
אנונימית
קוראים לחנות taps. נסגרה בתחילת השנה הזו. עצוב ממש היה ממש טעים
חבל שהיא נסגרת וכל כך אהבתי את החנות הזו. תמיד הייתי באה לחנות בחגים, בשבתות ואפילו בקיץ.

נוסטלגיה. (':
באותו הנושא: