3 תשובות
את לא חייבת לעצום עיניים, אם זה מוזר לך - אל תעשי את זה.
יכול להיות שאת חוששת לעצום עיניים לרגע כדי להתנתק מהמציאות (זה קורה לי כל הזמן)
Aro
את לא רגילה אולי תתרגלי לזה ותנשקי גם טוב יותר
כל אחד אוהב מה שהוא אוהב... אין לזה סיבה. הכי חשוב שלא תחשבי שזה מוזר- זאת מי שאת וזה בסדר.
באותו הנושא: