3 תשובות
את לא חייבת לעצום עיניים, אם זה מוזר לך - אל תעשי את זה.
יכול להיות שאת חוששת לעצום עיניים לרגע כדי להתנתק מהמציאות (זה קורה לי כל הזמן)
יכול להיות שאת חוששת לעצום עיניים לרגע כדי להתנתק מהמציאות (זה קורה לי כל הזמן)
את לא רגילה אולי תתרגלי לזה ותנשקי גם טוב יותר
כל אחד אוהב מה שהוא אוהב... אין לזה סיבה. הכי חשוב שלא תחשבי שזה מוזר- זאת מי שאת וזה בסדר.
באותו הנושא: