4 תשובות
מורידים את הראש (השיער למטה ) פותחים חלק אמצעי בשיער ושמים בקבוק כשהצד של התחת (סליחה על המילה) של הבקבוק מונח על הראש, ואז לוקחים גומייה וקושרים בתחילת הבקבוק איפה שסוגרים את הפקק, אבל מסביב כשהשיער על זה. מקווה שעזרתי:)
את יכולה לשים בקבוק, להעמיד אותו על הראש ואז להרים את כל השיער לשים מלא מלא ג'ל וספריי שזה יחזיק
יש ספריי מיוחד. עדיף שתתפשרי ותקני את זה עם האיכות יש במשביר אני קניתי שם שנה שעברה (-: אני חושבת שיש עדיין.
בהצלחה
בהצלחה
את יכולה לשים בקבוק פלסטיק ואז לעשות עם השיער כאילו קוקו עליו. ולעשות עם ג'ל וזה יעמוד:)
באותו הנושא: