3 תשובות
ממש לא, אני ראיתי את הסרט גם בלי זראיתי את הסרטים האחרים
לפי דעתי כן בתור מישהי שראתה ממהיר ועצבני 1 עד 7, יש דברים שאת לא תביני במהיר ועצבני 7 גם אם תחשבי שהבנת, זה סידרה שנמתחרת על 6 סרטים זה הרבה עלילה אי אפשר להתעלם ממנה את לא תביני באמת כמה הסרט יפה ומרגש
לא כל כך, מציעה לך לראות תקודמים ;)