5 תשובות
למה את רוצה את זה? אל תעשי את זה... זה משהו טבעי של הטבע!
וחבל סתם שיקננו ואז ימותו הביצים
שואל השאלה:
למה שהם ימותו?
אנונימי
שואל השאלה:
להפ אני רוצה לעזור להם יש לי פשוט אוכל של עופות בבית ואין לי מושג מה לעשות איתו
אנונימי
בונה תיבת קינון, את יכולה להסתכל למטה.
אגב, זה תלוי איפה את גרה... יש מקומות שאין שמה ממש ציפורים...
(אגב, את יכולה גם לעשות את התיבה מקרטון עם פתח)
שואל השאלה:
תודהה (:
אנונימי