5 תשובות
למה את רוצה את זה? אל תעשי את זה... זה משהו טבעי של הטבע!
וחבל סתם שיקננו ואז ימותו הביצים
וחבל סתם שיקננו ואז ימותו הביצים
שואל השאלה:
למה שהם ימותו?
למה שהם ימותו?
אנונימי
שואל השאלה:
להפ אני רוצה לעזור להם יש לי פשוט אוכל של עופות בבית ואין לי מושג מה לעשות איתו
להפ אני רוצה לעזור להם יש לי פשוט אוכל של עופות בבית ואין לי מושג מה לעשות איתו
אנונימי
בונה תיבת קינון, את יכולה להסתכל למטה.
אגב, זה תלוי איפה את גרה... יש מקומות שאין שמה ממש ציפורים...
(אגב, את יכולה גם לעשות את התיבה מקרטון עם פתח)
אגב, זה תלוי איפה את גרה... יש מקומות שאין שמה ממש ציפורים...
(אגב, את יכולה גם לעשות את התיבה מקרטון עם פתח)
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
תודהה (:
תודהה (:
אנונימי
באותו הנושא: