5 תשובות
1 שוכבים על הגב (שכיבת פרקדן) ומותחים רגליים וידיים
2@ שוכבים על הגב ומקפלים רגליים (מקרבים ברכיים לחזה) מניעים את הרגליים מצד אל צד לאט
בהצלחה!!!
אבירם
שלום אדם !!
כדי שזה לא יקרה, למניעה, אחרי שאתה עושה ספורט חשוב מאד לעשות תרגילי שחרור כמו שהוסבר כאן וגם לשכב על הגב לנשום עמוק ולשחרר את האוויר באיטיות רבה. להכניס הרבה אוויר ולהוציא לאט.
גם בזמן התרגיל חשוב מאד לא לשכוח לנשום חשוב מאד בזמן המאמץ ל
שורי צייזלר מומחה סטיפס
שיחרור שרירי בטן.
1. שכיבה שלמה, נשימות עמוקות לתוך הסרעפת והרפיה.
2.שכיבה שלמה, מתיחת ידיים מעלה בהמשך לקו הגוף.
3. במצב קיצוני ניתן לשכב על הבטן
( שכיבת אפיים) ידיים לצידי החזה,התרגיל: הרמת פלג גוף עליון בעזרת הידיים ( אגן נשאר צמוד לקרקע)לא יותר מידי בשלב זה שרירי הבטן נמתחים. ניתן לחזור על הפעולה מס' פעמים.
איציק חביב
תחושה של שרירים תפוסים נובעת מהצטברות של חומצת חלב בשריר. על מנת לפזר את חומצת החלב בדם יש לחמם את המקום. חימום נעשה בכמה דרכים. אמבטיות חמות, עיסוי של המקום ו... כן כן, להמשיך לעשות פעילות גופנית כרגיל, אולי מתונה יותר, אבל בהחלט כזו שמפעילה את אותן קבוצות שרירים שאמורות שפזר את החומצה שהצטברה בהן.
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס
אם השרירים בבטן תפוסים מה עושים?
אנונימי