5 תשובות
שואל השאלה:
samp il
ד"א fxp חזר אבל לא ממש אהבתי..
samp il
ד"א fxp חזר אבל לא ממש אהבתי..
אנונימית
אני אוהבת את הבינלאומיים. תיכנסי לgamerx זה מזה מגניב 3:
נראלי שאין את fxp כבר
the black widow
איזה שרת את משחקת? היה פעם את fxp
איזה שרת את משחקת? היה פעם את fxp
מה גם את בסאמפ? יואו מגניב. אני בטעות מחקתי אני יוריד מתישהו p:
ותכתבי את השם שלך רק עם גיימר בצד עם סמיילים
ותכתבי את השם שלך רק עם גיימר בצד עם סמיילים
באותו הנושא: