11 תשובות
מחול לך, מחול לך, מחול לך*
ותבדקי באינטרנט לגבי "התרת נדרים" (:
ותבדקי באינטרנט לגבי "התרת נדרים" (:
אנונימית
מאמי לא מחאו אלה מחול
אנונימית
שו?
אני נודר ונשבע על דברים לא נכונים בכוונה לא שם על זה
אנונימי
שואל השאלה:
אה טוב ככה שמעתי. מחאו
ולתגובה האחרונה לי זה חשוב
אני מאמינה בזה
וממליצה לך לא לנדור או להשבע על דברים לא נכונים
אה טוב ככה שמעתי. מחאו
ולתגובה האחרונה לי זה חשוב
אני מאמינה בזה
וממליצה לך לא לנדור או להשבע על דברים לא נכונים
אנונימית
אנונימי אז בשביל מה הגבת בכלל? מה זה עזר לך?
ובאמת תחפשי בגוגל "התרת נדרים".. לא יודעת בדיוק איך זה הולך אבל בטוח יש פירוט של מה צריך לעשות (:
בהצלחה (:
ובאמת תחפשי בגוגל "התרת נדרים".. לא יודעת בדיוק איך זה הולך אבל בטוח יש פירוט של מה צריך לעשות (:
בהצלחה (:
נשבע שאני עשיר נשבע שאני עני.. נשבע שאני לא עשיר ולא עני
2 מ3 השבועות חייבות להיות שבועת שווא
הנה נשבעתי לשווא לא קרה כלום
2 מ3 השבועות חייבות להיות שבועת שווא
הנה נשבעתי לשווא לא קרה כלום
אנונימי
חחח כאלה שבועות אתה נשבע?! חחח הרסת אותי! לא לכאלה דברים מתכוונים יא.. יא.. לא רוצה שימחקו לי את התגובה, אז דמיין פה מילה.
אנונימית
שואל השאלה:
אולי עכשיו לא קורה לך כלום, אבל שתגיע לשמיים תפתור את זה עם ה
אולי עכשיו לא קורה לך כלום, אבל שתגיע לשמיים תפתור את זה עם ה
אנונימית
יש מעין נוסח מיוחד שאת צריכה להגיד לפני 3 אנשים שמלאו להם 13, ולאחריו הם צריכים להגיד משהו בתורם.
ואם את הולכת לרב הוא יכול להתיר לך את הנדר בזה שהוא ימצא "פרצה" בנדר (למשל זה שאם היית יודעת שלא תוכלי לעמוד בו לא היית נודרת..)
ואם את הולכת לרב הוא יכול להתיר לך את הנדר בזה שהוא ימצא "פרצה" בנדר (למשל זה שאם היית יודעת שלא תוכלי לעמוד בו לא היית נודרת..)
קישורים מצורפים:
קודם כל לפני שאתם נותנים לה נוסח התרת נדרים, תשאלי רב אם את צריכה בכלל לעשות התרת נדרים..
מקרה דומה קרה בבית ספר שלי היה איזה תקופה שכולם כזה נודר לך נודר לך יענו נהפך לסלנג, שאלתי תרב והוא אמר שלא בטוח בכלל שהנדר תופס, מפני שאדם שנודר צריך שיהיה בו דעת, יענו שהוא מודע למה שהוא נודר והוא מתכוון לקיים את הנדר, אבל אדם שסתם נודר בלי אפילו לחשוב לקיים את הנדר לפי מה שהבנתי הנדר לא תופס
אמרו חז"ל: "בעוון נדרים בניו של אדם מתים כשהם קטנים"
"רבי נתן אומר: כל הנודר כאילו בנה במה, והמקיימו כאילו מקטיר עליה."
שבת שלום
מקרה דומה קרה בבית ספר שלי היה איזה תקופה שכולם כזה נודר לך נודר לך יענו נהפך לסלנג, שאלתי תרב והוא אמר שלא בטוח בכלל שהנדר תופס, מפני שאדם שנודר צריך שיהיה בו דעת, יענו שהוא מודע למה שהוא נודר והוא מתכוון לקיים את הנדר, אבל אדם שסתם נודר בלי אפילו לחשוב לקיים את הנדר לפי מה שהבנתי הנדר לא תופס
אמרו חז"ל: "בעוון נדרים בניו של אדם מתים כשהם קטנים"
"רבי נתן אומר: כל הנודר כאילו בנה במה, והמקיימו כאילו מקטיר עליה."
שבת שלום
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: