4 תשובות
תני לו איזה דקירה
שואל השאלה:
חחח בטח..
אנונימית
אני לא מבינה ממה את מעוצבנת ומיואשת
אז מה אם הם דומים באופי?
אז זה מראה שזה האופי שאת אוהבת בקרבתך והכל סבבה
בכל זאת הם לא העתק מדוייק כל אחד שונה ואינדיבידואלי
אז הוא קצת דומה לו באופי, אבל זה לא שהם אותו בן אדם
אז תישארי עם חבר שלך
והידיד שלך שיישאר ידיד שלך
איפה פה הבעיה?
שואל השאלה:
בעיה בזה שאני לא אתאהב בשני...
אנונימית