11 תשובות
אף אחד /:
אם רק הייתי יודעת.;)
יותר מידי אנשים...
הלואי והייתי יכולה לדעת
נראה לי שאת חושבת עלי כמו שאני:d
לא מאמינה בשטויות האלה.
אמ.. אף אחד כנראה:)
למה מישהו אמור לחשוב עלי? לא הבנתי תקטע הזה למה כולם עושים את זה?
סבתא שלי שבקבר מחכה ליום הולדת שלי שגם אני אצטרף
ממ... נראלי שהייתי בטלפון בשעה הזאת אזז.. חחח
אין מצב שמישהו חושב עליך
אנונימי