8 תשובות
טטנוס זה יותר לכיון הכתף. לא התחת.
ואנשים שמאושפזים במקומות פסיכיאטרים כאלו ואחרים מקבלים זריקות כאלו כל הזמן, ואני מכירה מישהי שחלתה באפילפסיה בילדות, וזה עבר לה לבד.. אז היא מקבלץ כל שבוע זריקות כאלו.
זה לא סוף העולם, וגם אם זה כואב? רק לשניה וזה עובר..
בהצלחה
ואנשים שמאושפזים במקומות פסיכיאטרים כאלו ואחרים מקבלים זריקות כאלו כל הזמן, ואני מכירה מישהי שחלתה באפילפסיה בילדות, וזה עבר לה לבד.. אז היא מקבלץ כל שבוע זריקות כאלו.
זה לא סוף העולם, וגם אם זה כואב? רק לשניה וזה עובר..
בהצלחה
חחח מה את מזכירה לי.. זה כואב לכמה שניות וזהו אבל אחרי זה יהיה קשה לך קצת לשבת
כן זה כואב. החזיקו אותי שלא אזוז
נראלי על טטנוס עושים תזריקה הזאת עשו לאבא שלי חחח כמה צחקנו עליו
עכשיו חזרתי מהבית חולים נתנו לי זריקה בתוסיק ובכיתי מאוד בכיתי לידיים של ההורים שלי וזה היה משפיל גם ביגלל שלא היה עלי בגדים גם ביגלל שהחזיקו אותי שאני לא יזוז והכי משפיל בכיתי מול הרופאים
אנונימי
טיפה חחח
אנונימי
זה לא ממש בתחת זה יותר בגב התחתון שהייתי בבית חולים קיבלתי איזה 5 ולפני שבועיים קיבלתי עוד אחת כי אני סובלת מכאבים.. זה לא כזה כואב וזה לוקח ממש שניה
אנונימית
קיבלתי קליזמה למניעת תולעים מיסבתא שלי היא רופאה החזיקו אותי שלא אזוז זה כאב ברמות
אנונימי
באותו הנושא: