4 תשובות
אני לא הייתי שולחת הייתי חוסמת
כן תשלח לה היי, תשאל אותה מה קורה סתם בקלילות אל תיפול עליה ישר כבד, אם היא זורמת יש לך מצב איתה
לפעמים זה לא אומר כלום. פעם אחת שלחתי בקשת חברות למלא אנשים סתם כי היה לי עצוב והם לא רצו לאשר אותי כי הם חשבו שזה בקטע רציני.
אוריה: ממתי בנים לא מאשרים בנות? אפילו אני שאני בן אני לא זוכר בנים שלא מאשרים גם אם אתה לא מכיר אותם רק בנות מפחדות אולי הוא פדופיל