3 תשובות
אצל ספר
אם את יכולה בבית אז בבית נראה לי
אם את יודעת שבבית יעשו לך כמו שאת אוהבת אז יוצר טוב בבית. אני עושה תמיד בבית.. אף פעם לא הלכתי לספר. אמא שלי מספרת אותי היא למדה ספרות וכל זה אבל היא לא עובדת בזה ועדיין השיער שלי יוצא שווה וכמו שאני אוהבת. אז זה מאוד תלוי מי מספר אותך וכמה את סומכת עליו