4 תשובות
זה היה ממש כיף כי בונים ביחד הכל וזה מגבש את הכיתה וגם אני וחברות שלי ממש נהנו שזה לישון ביחד ולאכול ביחד ולהכין את האוכל היה טיול נדירר
תאמת שזה די מעפן אבל שווה לנסות פעם אחת בחיים
זה ממש כיף! אני נהניתי! אבל חברה שלי פחות אהבה..
היה לי ביום חמישי עד שישי (אתמול) ולא יצאתי חח אז לא יודעת איך היה...
אנונימית