3 תשובות
כריך עם משהו, בכל מקרה אני לא אוכלת את זה כי אני לא רעבה...
כלום... קונים משהובבית ספר או שלא אוכלים בכלל
כלום, אני קונה בקפיטריה אם אני רעבה..
באותו הנושא: