3 תשובות
כריך עם משהו, בכל מקרה אני לא אוכלת את זה כי אני לא רעבה...
כלום... קונים משהובבית ספר או שלא אוכלים בכלל
כלום, אני קונה בקפיטריה אם אני רעבה..