3 תשובות
לא בכוונה להעליב, אבל שניהם מזעזעים.
מריאנו די איו הרבה יותר חתיך
אנונימית
לפי דעתי, נאור אורמיה ממש לא חתיך. השני ממש סבבה
באותו הנושא: