4 תשובות
כמוני כמוך חחח
אם היית בן... היית צריכה להתחיל...
מאחר שאת בת... פשוט תזרמי ואל תבלמי
אממ אם את נואשת לזה אז אני לא ממליצה לך להיות עם בן זוג
אנונימית
תיהי במקומות הנכונים חח
סתם..
זה יבוא פשוט אל תראי שאת נואשת.