התחברות הרשמה

מה הסיוט הכי גדול שלכם?

25 במאי 2015, 22:37
פחדיםנפששאלות אישיותסיוט    
3 תשובות
סרטי אימה.
T
Time Will Waste You
שרצחו את האחיין שלי.
זה היה ממש מפחיד ועצוב.
"
"תהיה שונה,לא שונא".
אממ אין
LIVE TO EAT
באותו הנושא:
ספרו על הפאדיחה הכי גדולה שלכם!
מה הסוד הכי גדול שלכם? אפשר מאנונימי
מה הסיוט הכי נורא שהיה לכם? ( הכוונה, לחלום )
מה הסוד הכי גדול שלכם?
מה הסיוט הכי גדול שלכם?
מה הסיוט הכי נוראי שלכם?
מה החלום הכי גדול שלכם והסיוט הכי גדול שלכם?
מה העונש הכי גדול שקיבלתם מאחים שלכם, עד היום?
ראיתי עכשיו "אני יורקת על הקבר שלך", ויש לי סיוטים שיחטפו אותי, איך להירגע?
מה הפדיחה הכי גדולה שלכם?
אחים גדולים זה סיוט