10 תשובות
לא, כשאני עוזר לאנשים אני מרגיש ממש טוב עם עצמי (:
OwI
שאני מרגישה שאני עוזרת לאנשים, זה ממש עושה לי טוב:)
אני כמוך
לא, אני גם מרגישה ככה.
כשאני עוזרת לאנשים אני מרגישה שאני מפיקה מעצמי יותר תועלת.
גם אני כזאת.. זה הכי כיף לעזור לאנשים:)
תודה עזרת לי מאוד! ;)
שואל השאלה:
נכון:) ובמיוחד שאני היחידה שהצליחה לעזור או לשמח, אני פשוט שוכחת מכל הדברים הרעים שקורים לי ומרגישה מאושרת, זה הרגשה מדהימה כל כך!
אנונימית
שואל השאלה:
<>חד~קרן ורוד = מה צריך עוד<> - חחח
זה כל כך כיף לדעת שיש עוד אנשים טובים בעולם!
אנונימית
חחח גם אני ככה זה עושה לי את היום:)
גם אני ככה ואני מאוד אוהבת לעזור:))
כן גם אני מרגישה הרבה יותר טוב בידיעה שנתתי למישהו כוח, שעזרתי לו לשרוד את היום, שהעברתי לו אנרגיה חיובית!