10 תשובות
לא, כשאני עוזר לאנשים אני מרגיש ממש טוב עם עצמי (:
שאני מרגישה שאני עוזרת לאנשים, זה ממש עושה לי טוב:)
אני כמוך
לא, אני גם מרגישה ככה.
כשאני עוזרת לאנשים אני מרגישה שאני מפיקה מעצמי יותר תועלת.
כשאני עוזרת לאנשים אני מרגישה שאני מפיקה מעצמי יותר תועלת.
גם אני כזאת.. זה הכי כיף לעזור לאנשים:)
תודה עזרת לי מאוד! ;)
תודה עזרת לי מאוד! ;)
שואל השאלה:
נכון:) ובמיוחד שאני היחידה שהצליחה לעזור או לשמח, אני פשוט שוכחת מכל הדברים הרעים שקורים לי ומרגישה מאושרת, זה הרגשה מדהימה כל כך!
נכון:) ובמיוחד שאני היחידה שהצליחה לעזור או לשמח, אני פשוט שוכחת מכל הדברים הרעים שקורים לי ומרגישה מאושרת, זה הרגשה מדהימה כל כך!
אנונימית
שואל השאלה:
<>חד~קרן ורוד = מה צריך עוד<> - חחח
זה כל כך כיף לדעת שיש עוד אנשים טובים בעולם!
<>חד~קרן ורוד = מה צריך עוד<> - חחח
זה כל כך כיף לדעת שיש עוד אנשים טובים בעולם!
אנונימית
חחח גם אני ככה זה עושה לי את היום:)
גם אני ככה ואני מאוד אוהבת לעזור:))
כן גם אני מרגישה הרבה יותר טוב בידיעה שנתתי למישהו כוח, שעזרתי לו לשרוד את היום, שהעברתי לו אנרגיה חיובית!
באותו הנושא: